Stortingspolitikere på besøk hos lokale verdiskapere

Stortingspolitikere på besøk hos lokale verdiskapere

I forbindelse med stortingsvalgkampen har Kystrederiene vært i kontakt med både stortingsrepresentanter og stortingskandidater, fra alle partier. Det lover å bli en spennende valgkamp og Kystrederiene kommer til å jobb tett opp mot den kommende regjeringen, uansett om den blir borgerlig eller rød-grønn. Vi har derfor satt mange politikere i kontakt med våre flotte og fremtidsrettede rederier. Flere besøk har allerede funnet sted, mens flere gjør seg klare for politikerbesøk. Dette gir våre medlemmer muligheten for å fremme utfordringer i næringen og belyse hvor innovative og fremtidsrettet sjøtransporten er.

Blant annet Biofeeder i Austevoll fikk i august besøk av en delegasjon fra Senterpartiet, med toppkandidatene Kjersti Toppe og Nils T. Bjørke i spissen. “Nils Tore Melingen i Biofeeder synest det er blitt for lang og byråkratisk veg i dialogen med Skattemyndigheiter og NAV. Samstundes
må nettolønsordning vera intakt og formuesskatten på arbeidande kapital reduserast, var meldinga til SP sine stortingsfolk. Kjersti Toppe og Nils T. Bjørke, fyrste- og andrekandidat til Stortinget for Senterpartiet i Hordaland, fekk klare meldingar frå næringsliv og lokale partitoppar då dei vitja Lighthouse Ship Management denne veka. – Hadde du sett ein vanleg byråkrat til rors i eit av skipa våre, hadde han gått på grunn etter fem minutt. Systemet er ikkje bygd opp for at folk skal ta sjølvstendige avgjerdsler lenger, sa Nils Tore Melingen i Biofeeder.

Hos reiarane i Torangsvågen manglar det ikkje på skattevilje, men formuesskatten på den arbeidande kapitalen ser dei som ein tung klamp om foten. Steget frå Witzøe til ein lokal gründer med eigarskap i fiskeoppdrett og frakteselskap med ei skipperløn i botn verkar gigantisk når Nils Tore Melingen fortel om faktura på 400 000 kroner med forfall i november, som skattemynde brått ikkje ville gje seks veker forlenging på – for dei hadde
flytta til Kristiansand. – Eg har skapt 80 arbeidsplassar, og om eg ikkje fekk forlenginga ville det fått konsekvensar for om eg ville kunna ta opp lån, sa Melingen. Han klarte likevel å snakka vedkommande i andre enden av telefonlina til rette. Kuriøst nok fattar mange byråkratar ikkje at ein sjømann har ei standard arbeidsveke på 84 timar i veka når dei er om bord”, sa Nils Tore Melingen til avisen Marsteinen.  Den opprinnelige saken finner du her.

Vi ser frem til flere hyggelige oppslag om besøkene til våre medlemmer.